Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

The end is the beginning Part 2: Κάνω το μίσος να γελά

2 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Ξύπνησα απότομα...Λαχανιασμένος, ιδρωμένος και out of space.

Σηκώθηκα με νευρικές κινήσεις από το κρεβάτι και συνειδητοποίησα ότι είχα σπάσει τη μέθοδο ύπνου μου μετά από 10 χρόνια. Ένας γέρος Ινδός φακίρης μου είχε μάθει μία μέθοδο στην οποία κοιμάσαι 20 λεπτά κάθε 4 ώρες αντί για το παραδοσιακό 8ωρο ύπνο. Το να υποβάλεις τον εαυτό σου σε αυτή την επίπονη δοκιμασία είναι τουλάχιστον αυτοκτονικό, ειδικά αν δεν είσαι ο Tyler Durden ή ο Kira. Οι πρώτες 10 μέρες αυτής της μεθόδου ήταν ένας εφιάλτης.

Φαντασία και πραγματικότητα να μπλέκονται και να σου γαμούν τον εγκέφαλο , το σώμα σου να ξεμένει από υγρά σε διπλάσιο χρόνο απότι αν ήσουν στην έρημο φορώντας πουλόβερ , τα νεύρα σου να πετάγονται το ένα μετά το άλλο όποτε τους καυλώσει, σαν να πηδάνε για να ρίξουν τάπα στα μούτρα του Γιασικεβίτσιους και ο εγκέφαλος σου να σε τραβάει από το μανίκι κάθε 5 λεπτά κλαψουρίζοντας: "Πάμε να κοιμηθούμεεεεε", σαν να είναι ο καθυστερημένος,επιληπτικός γιόκας σου.Όχι τίποτε άλλο, αλλά μοίραζες και γλυκά στο μαιευτήριο για πάρτη του. Μέχρι και το μαλάκα το γείτονά σου έφερες σπίτι για μπύρες και σου πήδηξε τη γυναίκα με δικές σου καπότες(που τις είχες για τη γκόμενα,αλλά αυτό είναι άλλο)...(sic)


Ήταν 12 η ώρα το μεσημέρι. Βγήκα από το τρέιλερ μου και είδα 200 άτομα να με κοιτάνε με δέος και να χαμογελάνε σαν άστεγοι που πήραν 10 ευρώ χαρτζιλίκι. Ο Παριζιάνικος ήλιος με ζάλισε και φόρεσα το μότλευ καπέλο μου.
ΤΟ ΠΟΙΟ?

Είχα κάψει όλα τα τσαρλατάνικα ρούχα μου την ημέρα που με μάζεψε ο θίασος. Μπαίνω ξανά μέσα στο καμαρίνι μου και μια σειρά από πολύχρωμα ρούχα ήταν στοιβαγμένα λίγο πιο πέρα από το κρεβάτι.

Άφησα ένα δάκρυ να κυλήσει , πριν προλάβω να συγκρατήσω τον εαυτό μου, οπότε και ξέσπασα σε υστερικό γέλιο και άρχισα να χορεύω με όποιον βρισκόταν μπροστά μου. Σταμάτησα απότομα, ρίχνοντας το βλέμμα μου σε μια ξανθιά ζογκλέρ με πράσινο κορσέ και της έκανα ένα μαγικό. Η ξανθιά έμεινε άφωνη και εγώ την αγνόησα πλήρως τότε καθώς οι υπόλοιποι φίλοι της ζογκλέρ με κύκλωσαν μαγεμένοι για να τους πω ένα γρίφο.


Παίρνω ψεύτικη φωνή γρίας και βγάζω μια πλαστική μύτη γαμψή και τη φοράω. Τότε αρχίζω να τους λέω τον εξής γρίφο:

"Κάνω το μίσος να γελά
Φέρνω στον διάολο χαρά
Γεννάω σχέδια κακά
Μες στα μυαλά τα αντρικά

Τι είμαι?"


Η ξανθιά ζογκλέρ πετάγεται με την εύθραυστη φωνή της: "Η Εκδίκηση?"
Έχουμε ένα νικητή...


http://www.youtube.com/watch?v=sET1lhBMNiU

11 σχόλια:

  1. Eτσι Μανο,περιμενω και την συνεχεια!!Εκδικιση,η αρχη αυτου του κοσμου.Δες και το Νησι των Καταραμενων,θα παρεις ιδεες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι στα άμεσα σχέδια, τζέιμς
    επίσης σχετικά με την εκδίκηση έμενα προσωπικά δεν με ενέπνεε ποτέ και πλέον ούτε και το ψυχοπαίδι μου (τον τζέστερ)
    παρόλαυτα αναγνωρίζω ότι είναι κινητήριος δύναμη πολλών ανθρώπων και αυτή η αλήθεια δε μπορεί να περάσει απαρατήρητη από τον τζέστερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχ..μ'αρεσε αυτο!!
    εκδικηση:εχω ακουσει να λενε οτι αυτη ποναει στο τελος αυτον που εκδικειται.δυστυχως αν δε το νιωσει καποιος δε προκειται να το καταλαβει.γιατι απλα η θεληση για εκδικηση σε τρελαινει.κ αν στο τελος πονεσεις για τη πραξη σου τοτε το μονο που μπορεις να πεις ειναι "μακαρι να μην το ειχα κανει.τωρα ειναι αργα.."δεν ξερω αν ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις,σε καποιες παντως σιγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 20 λεπτα καθε 4 ωρες...
    αχ μακαρι να μπορουσα να το κανω αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mπορω να σας κλεισω ιδιαιτερα με τον Tyler, κυρια Γωγω
    Προσοχη ομως, τον πετυχαινετε σε μια πολυ περιεργη φαση της ζωης του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπιζω να μην εννοεις εμενα τον Τyler...με πολυ φαντασια και πρεζα του φερνω...δες το αβαταρ διπλα...

    Βασικα εγω θελω ενα ποιοτικο 10ωρο υπνο το βραδυ και ενα 3ωρακι το μεσημερακι,χαλαρα και ομορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. james με προσβαλεις
    πιστευεις πραγματικα οτι δεν εχω παρατηρησει τοσους μηνες τι εστι το αβαταρ σου?


    παντως μια φορα σαν Tyler θα σε συστηνα στη γκογκοθ
    μπορω μονω να υποθεσω τι θα βγει απο αυτη τη συναντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασικα θα επρεπε μια το αβαραρ να ειναι tyler και μια norton εναλλαξ...θα ειχε πιο χαβαλε και θα εξηγουσε και την δικια μου ψυχοσυνθεση.

    Θα ηταν μια ενδιαφερουσα συναντηση,ειδικα αν ειχαμε καμμια συζητηση για σχεσεις...πλακα θαχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι η συζητηση για σχεσεις θα προτεινα να αποφευχθει

    δε θα θελαμε να εκλυθει υπερβολικη ενεργεια γαματοσυνης ειναι κακο, θα ξυπνησει ο Daggon απο τον υπνο του και θα παρει και τηλεφωνο τον πρασινο φιλο του και θα μας γαμησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Guess who...I'm back
    http://asximia.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή